Förhoppningsvis ganska kort semester

Jag har kommit fram till att jag har behov av en bloggsemester (alltså en semester från bloggandet).

Vid en genomgång av gamla fotoalbum kom jag fram till att jag efter tre år ännu inte skrivit om fotona från mitt senaste Tysklandsbesök, och minnena har ju en tendens att blekna, så jag bör göra det snart. Tack och lov har jag ju bilderna som hjälp i minnesarbetet, annars vore det nog kört!

Alltså tar jag efter detta inlägg ett uppehåll i bloggskrivande, och ägnar istället den överblivna tiden åt fotoalbumsskrivande.

 

Jag hoppas nu bara att det går ganska fort, för jag känner på mig att jag kommer att ha rätt mycket att skriva om i ett forum som detta, inom en snar framtid.

I MORGON KOMMER HUSET!

Efter en massa förberedelser med tillhörande missförstånd och komplikationer av olika slag, har vi kommit fram till den stora dagen. Om bara marken håller för den stora kranbilen efter allt regn så ska huset stå där i morgon eftermiddag.

 

Den stora frågan i min hjärna är dock hur jag ska hinna med mina två stora intressen i morgon.

1) Min dotter.

2) Husbygget.

Jag vill ju se så mycket som möjligt av bygget, och dokumentera tillblivandet av vårt nya hem, men samtidigt behöver jag ju se till att min dotter trivs och har det bra. Amning, blöjbyten, sömn och tröst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0