Huslängtan

Jag längtar efter mitt hus!

Det är bara tre veckor kvar tills det står på plats, och om mindre än två månader bör vi ha flyttat in, och nu börjar det verkligen kännas meningslöst att bo i den här lilla lägenheten.

 

Det hela underlättades inte igår, när vi hälsade på min farbror och faster som byggde nytt förra året. Allt är inte helt färdigt än, och då drar man ju kopplingar till sitt eget husbygge.

Jag vill ha allt det där! Jag vill ha altan och trädgård. Jag vill ha möjlighet att gå ut på tomten så fort solen tittar fram och jag vill bo på landet. Jag vill ha en egen postlåda (jag har för mig att det är de gula som klassas som brevlådor, varför det nu överhuvudtaget ska vara någon skillnad... Jag får väl också brev!) och inte minst vill jag inreda mitt hus. NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0