Min stora, starka mjukis till pappa

Min pappa har alltid varit stor och stark och ganska macho, hur skumt det än känns att skriva det. Han är en karlakarl, som jobbar i skogen, jobbar mycket och inte har tid med en massa bjäfs.

 

När min systerdotter föddes blev han mjukismorfar, och nu har han en liten tjej till att vara mjukismorfar åt.

 

Idag fick jag beviset för att han har blivit en totalmjukis. Han tog mig med på kattungesafari.

Det är min stora, starka mjukis till pappa, det!

 

PS: Ni som läst om Pzikotropens kattungar på pzikotropos.blogg.se, det är samma kattungar. Vi hittade bara två av fem, och ingen av dem var P:s favorit, den grå. Men de var söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0