Publicering

I egenskap av kvantitetsbloggare har jag drabbats av sidans tillkortakommanden. Stundtals vägrar den publicera mina inlägg, så att de kommer ut bland senast publicerade, men om någon stackare vill läsa vad jag skrivit, kommer det upp en sida som säger att det inte funkar. Jag vill be alla eventuella besvikna läsare om ursäkt, och passa på att skylla ifrån mig. Det är inte mitt fel!

 

Det är otroligt frustrerande att på ena sidan i bloggverktyget läsa ett felmeddelande som säger att bloggen inte är publicerad, och när man trycker på länken eller knappen eller vad det nu är som ska hjälpa mig att "publicera nu", så kommer man till en annan sida som säger att bloggen är publicerad. Nu senast blev det tre inlägg på en gång, något som säger en del om mina färdigheter som kvantitetsbloggare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0