Semester

Jag har haft semester ett tag, men det är först nu, när min sambo också är hemma, som det börjar kännas som semester. Inte så att jag latar mig mer än tidigare, för jag har latat mig rätt mycket ganska länge, men det är liksom sommar nu, och vi kan göra vad vi vill när som helst. (OK, det är en rejäl överdrift, men jag tror att ni förstår vad jag menar...)

Min egen semester är rätt obetydlig, eftersom det bara blir en skillnad i var pengarna kommer ifrån. När jag var föräldraledig kom de från Försäkringskassan, och nu kommer de från min arbetsgivare. Ta hand om min dotter måste (och vill!!!) jag ju göra även om jag har semester.

 

Lite latare har jag nog blivit ändå. Idag ammade jag liggande i sängen för första gången sedan... precis efter hemkomsten från BB. Det funkade inte då, men idag var det skönt att få slöa. Kan hända att jag gör det igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0