Aaaaarrrrghhhhh

Började på ett utkast om reklamfunderingar igår, men hann inte färdigt. Satte mig nu för att avsluta det. Det blev mycket, och det blev bra. Trycker så på "Spara & publicera" och finner till min ypperliga ilska att jag av någon anledning blivit utloggad! Nyinloggad kan jag bara konstatera att av reklamfunderingar finns bara gårdagens korta, ofullständiga och till vissa delar dåliga utkast kvar. Dagens utomordentliga svada har gått upp i rök, och allt jag kan göra är att försöka återskapa den. Denna gång gör jag det på papper innan jag börjar på datorn!

Kommentarer
Postat av: Pzikotropen

Hahaha! Jag vet precis exakt vilken känsla det är du har här! Det är så... FAN! Hahaha! Helvete vad sur man blir.

Jag blir å andra sidan sur när systra min (mitt eget kött och blod - carne et blopalt) har mage att racka ner på mina tillkortakommanden på nätet! Ve och fasa! Mitt anseende kommer att vara skadat för många år framöver ;) Säkert, näe, brorsan behöver höra ett sanningens ord om sina vanor. Och angående urinprov, så hoppas jag att de har kommit på en ny metod (gärna över internet) när tjejens lilla syskon kommer.

ha bra - broder pzikotrop

2005-06-28 @ 20:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0