Mår pyton

Midsommar i morgon och jag mår inte alls speciellt bra. Hoppas att det går över. Jag missar bara midsommar när jag är utomlands, och det är jag inte i år, så jag får snällt sitta i midsommarhagen och dricka kaffe(?) och äta jordgubbstårta även om jag kräks mellan varven.

Såvida jag inte tar en sista-minuten-tripp till Åland eller nåt... Frågan är om det finns tillräckligt med biljetter för att ta med dottern. Hon blir lite kinkig (läs: hungrig) ungefär var tredje timme, så hon vill nog inte vara hemma utan mig. Jag får väl tiga och lida helt enkelt!

 

Förklaring till frågetecknet efter kaffet:

Jag dricker inte kaffe. På grund av (tack vare?) min syster dricker jag numera latte med mycket sötningsmedel i. Det är dock tveksamt om jag orkar anstränga mig så mycket att jag tar med mig latte på termos... Eller om jag ens vill ha det... Mår illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0