Ansökan till förskola. Snyft!

Jag har just satt min kråka på ett papper som skulle kunna leda till att min dotter hamnar på helt fel plats. Jag har ingen aning om vad som är bra eller dåligt, rätt eller fel, upp eller ner när det gäller förskolor i min kommun. Det kan mycket väl hända att jag just har skrivit ner namnet på en förskola som kommer att ge henne men för livet. Det är väl inte jättetroligt, kanske, men det skulle kunna vara så.

Jag har alltså slutligen skrivit på ansökan om plats i förskolan. Hon kommer att vara ett och ett halvt när hon ska börja, om vi får en plats enligt platsgarantin, och det känns som att hon är för liten!

Jag hatar när jag blir sådär patetiskt mammig, men jag har faktiskt en tår i ögonvrån, och jag saknar henne redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0