Hemligheten

Jag har iett tidigare inlägg skrivit om vår hemlighet, som jag var säker på att sambon skulle avslöja. Huvudföremålen för hemlighållandet, nämligen hans egen familj, har fått reda på det idag, och han lyckades till femtio procent med sitt uppsåt. Mamma med sambo hade ingen aning, men syster med dito hade redan avslöjat honom, till följd av en bortglömd feberyra innan hemligstämplandet trädde i kraft. Han hade helt enkelt glömt bort att han redan nämnt det när han beslöt sig för att inte berätta. Min familj vet ännu inte om det, tror jag, men de får väl veta snart...

Nu tror säkert min käre bror att jag är gravid eller nåt, men så är inte fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0