Trevligt

Min bästa jobbarkompis skrämde mig igår, när hon kom in på vårt kontor när jag satt och pratade i telefon. Hon har varit ganska ångestladdad i och med att hon just har startat upp med en etta, så när hon tyst kom in och satte sig på armstödet på soffan och väntade på att jag skulle lägga på blev jag lite rädd att det blivit värre. Hon såg liksom verkligen ut att behöva prata, så jag avslutade samtalet (med min sambo) och ägnade min uppmärksamhet åt henne.

Hon är kär! Det var det hon behövde prata om, och inte något ångestladdat. Sånt tycker jag om!
Hoppas bara att allt fungerar så att hon även fortsättningsvis kommer in till mig och sprider lycka omkring sig!

Kommentarer
Postat av: maru

Ojoj, du är verkligen grym på det här med blogg. Jag måste verkligen gå in här och läsa oftare. Du skriver verkligen kul grejer.

2006-11-23 @ 14:47:29
Postat av: Ego

Tack för den fantastiska kommentaren! Det värmer. Och du är hjärtligt välkommen hit riktigt ofta!

2006-11-27 @ 23:33:51
Postat av: jeanine

Jo ja, jag kommer gärna och sprider leenden omkring mig igen. Jag kan inte sluta le och jag tycker att varje minut utan honom är jobbig, och så fort jag tänker på honom så ler jag...

*kram*

2006-11-30 @ 14:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0