Sååå trött!

Jag är för trött för att skriva mina utlovade inlägg!
Vi var på en "blixtvisit" hos våra nygifta vänner i Örebro idag. "Vi är där vid två, fikar, och så åker vi vid halv fyra, så lilltjejen kan äta hemma i vanlig tid, inga problem!" Halv sex var vi äntligen på väg hem, och det tar en dryg timme att åka...
Slutsats: Vi är inte så bra på blixtvisiter.

Det blev en lite trött och grinig hemfärd, men nu sover hon med en härlig portion gröt i magen.
Jag är fortfarande vaken.

Lillkusin, beräknad på tisdag, har inte kommit än.

Kommentarer
Postat av: Brodern

Du kan inte kalla det för en ovan mammas tankar längre. Du har ju för hunnan vart det i över ett år. Bara en tanke. Al-razoul ma soeur! (min syster profeten)

2006-10-02 @ 17:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0