Försäkringskassan

Jag är förbannad på FK!

Jag gjorde ett ynka misstag, och ringde direkt för att rätta till det. Tillmötesgående personal försäkrade mig att det var lätt fixat, men icke! Kontraorder följde, dock ej till mig direkt, utan via min sambo. Jag följde de nya anvisningarna, men i veckan damp ett otrevligt formulerat brev ner i lådan:

"Du borde ha insett att du fått ersättning du inte hade rätt till"

Det var ju det jag gjorde! Jag bad inte om mer pengar, jag bad att få betala tillbaka! Det var de själva som tvingade mig att begära mer pengar!

Jag skrev ett ilsket mail till ansvarig handläggare (eller vilken titel hon nu innehar) och krävde en ursäkt. Fortfarande inget svar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0