Schema

Jag har suttit ett par veckor och filat på dotterns dagisschema. Ta hänsyn till mina tider, hennes rutiner och sambons jobb. Ändring mitt i på grund av nytt schema för mig. Räkna timmar, planera den ultimata lämningstiden för att jag ska hinna till jobbet i tid, se till att sambon fixar sina 41 timmar utan att behöva gå upp i ottan varje dag, att dottern inte får omänskliga dagar... Mycket att tänka på!

I går morse fyllde jag i blanketten, men kom på att sambon också ska skriva på...
Sen blev det inte av igår, så ikväll fick han äntligen fatta pennan. Strax efteråt underkänner han våra torsdagar, som slutar för sent, så det blev till att plocka fram tipp-ex och göra om. Jag får lite mindre stressigt, och dottern får förhoppningsvis mat före fem på torsdagar, så det är väl okej, men det kunde han väl ha sagt när jag satt och räknade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0