Slitigt!

Jag har börjat jobba!
Förra veckan var jag på jobbet, men det var så få barn och så mycket personal att det inte kändes så betungande. Den här veckan har jag börjat JOBBA.

I måndags varade arbetsdagen från nio på morgonen till elva på kvällen. Upptakt, med samarbetsövningar, god mat och trevligt sällskap. Jag gick på lina, löste problem och trasslade mig fram fastspänd i ett rep.

Igår (tisdag) började arbetsdagen efter lunch (tack för elva timmars vila-lagen!) med föreläsning och gympapass, vilket resulterade i att jag numera kan titulera mig rörelseinspiratör!

Idag (onsdag) satt jag vid ett bord, reste mig och gick till ett annat bord, tillbaka till första bordet, och så vidare fram och tillbaka hela dagen. Det var verksamhetsplan, likabehandlingsplan, mål och visioner om vartannat. Lyssna, lyssna, lyssna. Tänka, tänka, tänka. Sitta, sitta, sitta. Tråkigt, tråkigt, tråkigt!

Jag är så trött att jag går i dvala när jag kommer hem, och oroas över möjligheten att det kommer att hålla i sig. Så här trött vill jag inte vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0