Klädparty

En kompis har börjat som Me&I-säljare, och hade idag en visning hemma hos mig.
Det är livsfarligt! Jag handlade som aldrig förr!

I vanliga fall brukar jag köpa något litet bara för att "vara snäll", men idag hittade jag mycket jag ville ha. Kanske beror det på att jag har barn nu, eller så var det för att jag fick klartecken från sambon. Recessiv som jag är brukar jag skjuta upp besluten tills jag kan fråga någon, och är jag på ett party försvinner tillfället innan jag hinner fråga. Idag hann jag.

Andra brukar skicka iväg sina karlar för att kunna handla ostört, och göra av med lite mer pengar. Jag får nog lov att skicka iväg min karl nästa gång, för han lade ju till en massa! Varenda grej jag frågade honom om var bra, och så hittade han egna grejer. Det blev svindyrt!

Nu gäller det bara att lönen räcker till! Med all VAB jag har haft den sista tiden är det inte alldeles säkert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0