Strul

Det är mycket strul just nu.
Först hade min bokklubb fel OCR-nummer på fakturan, och dessutom problem med PG-kontot. Konstigt nog (inte) gick jag inte ut på deras hemsida innan jag gick in på internetbanken och betalade räkningen, så jag fick inte informationen förrän det var för sent. Nu vet jag inte om de vet att jag har betalat min räkning. Jag har skickat en fråga, men inte fått svar...

Sedan hade mina sidor på Ellos mystiskt ändrats, så att jag hade en ny adress, nytt mobilnummer och ny epostadress, men samma användarnamn, lösenord, telefonnummer och rätt barn. Det fixade de till, men det känns lite olustigt att veta att det bara kan försvinna sådär...

Nu senast strulade försäkringskassan. Till att börja med får jag skylla mig själv, för jag begärde ersättning för fel dagar, men jag ringde och ändrade det så fort jag upptäckte det. Det skulle inte vara några problem, jag skulle inte behöva betala tillbaka, det skulle bara ändras. Dessutom skulle jag få pengar trots att jag glömt att anmäla första dagen. TOPP!
Sedan begärde min sambo pengar för samma dag som jag begärde fel, och DÅ visade det sig att det inte alls gick att ordna så lätt, så nu fick jag anmäla, begära om, förklara varför och så ska jag betala tillbaka innan jag får nya pengar...
Man tycker ju att hon jag pratade med först kunde ha ringt upp mig och talat om att det inte funkade trots allt. Men, men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0