Trädgård

Jag ska snart dra igång årets trädgårdsskapararbete (ibland är jag ruskigt glad att jag inte försöker blogga med T9, man kan ju föreställa sig vad den funktionen skulle ta sig till med det ordet!), så att mitt hus får en vacker inramning även när jag inte kan stå bredvid det själv (ha ha ha!)

Efter att under dagen ha undersökt allt vad detta kan komma att innebära har jag kommit fram till att detta kommer att utgöra ytterligare en outsinlig källa av inspiration till blogginlägg, och jag kommer därför att (försöka) skapa en kategori för detta och låta er följa mina vedermödor i skrift.

Än så länge kan jag tänka mig följande inläggsrubriker:
Kompostens placeringsproblem
Komposthinkens placeringsproblem
Komposten eller komposthinken - vilken är mest svårplacerad?
Sten eller trä på uteplatsen?
Rutnät eller oregelbunden plattläggning?
Gräsmattans vinteröverlevnad - en utvärdering
Vad ska jag köpa för växter för min födelsedagspengar?
Bygglovsproblem med carporten
Altanen är fortfarande inte påbörjad
Nu skiter jag i det här, det gror ändå inte!

Nu har ni något att se fram emot. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0