Trött på min karl!

Idag har jag varit trött på min karl.
Jag kom hem med huvudvärk och jag upplever honom som ett ilsket monster.

Han talar inte med mig i normal samtalston, hans stubin är kortare än vanligt och han anklagar mig för att vara otrevlig.
Jag vet inte, jag kanske utstrålar otrevlighet, men när jag inte ens hinner säga något har jag svårt att tro att det är mitt fel...

Av någon anledning skulle jag vara tvungen att jubla och skaffa fram en hejaklack till  honom när han uttrycker en oro som jag inte delar. Jag talade istället om att jag inte delar den oron, och plötsligt hade jag förbjudit honom att oroa sig... Han blev arg på mig och jag blev förbannad på honom, för jag har rätt att tycka själv. Ni som känner mig vet att jag är recessiv (ickedominant) och sällan säger emot, men jag har ändå rätt att göra det!

I morgon ska han på bowling med jobbet, så jag tror att det finns en Gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0