Trött och irriterad

Idag har jag inte haft en av mina bättre dagar.
Helst av allt hade jag legat kvar i sängen åtminstone ett par timmar till, men eftersom det alternativet inte fanns, hade det varit skönt om min sambo hade axlat barnansvaret lite extra idag, men givetvis var han tvungen att göra sig nyttig i trädgården istället, så vår dotter var helt utlämnad åt en trött, oinspirerad och irriterad mamma hela förmiddagen...

Jag orkade verkligen inte! Jag önskar att jag hade kunnat ta med henne ut eller hittat på något kul, men jag bara snäste och sa åt henne att leka för sig själv.

Nu har de i alla fall åkt iväg till Parken Zoo för att titta på djuren och leka lite, så att mamma kan vila upp sig. Jag vet dock inte hur det ska gå till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0