Tillbaka vid datorn...

Jag har haft ett lite längre uppehåll när det gäller datorn och bloggen. Anledningarna till detta är flertaliga.

Jag har varit på läger med jobbet, i dagarna tre.

När jag kom hem från lägret var det midsommarfest på dagis, och sedan besök hos min käre bror. På kvällen somnade jag i soffan.

Dagen efter var det besök hos "mommo o mossa", eftersom de skulle resa bort över midsommar. Sedan jobbade jag eftermiddag och gick sedan stavgång till tio. Sedan somnade jag i soffan.

Så var det midsommarafton, med kransbindning, grillning, dans kring stången och ytterligare grillning. Vi var inte hemma förrän tio. Då somnade jag i sängen.

Sedan har jag berövats tillgången till datorn av min sambo, som utfört en total ominstallation av allt, vilket dels strulat och dels tagit tid. Nu kunde jag äntligen sätta mig här i lugn och ro, utan att behöva skuffas undan inom en femtonminutersperiod...

Skönt att vara tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0