Fortsätter att vara duktig

Jag har idag promenerat för åttonde gången sedan jag började gå regelbundet varannan dag. Det är härligt att känna den där begynnande träningsvärken som är ett kvitto på att jag har varit duktig.
Jag börjar lita på att jag kan komma ut även om jag ska gå ensam, så nu börjar väl det där träningsbehovet komma.

Har även lyckats göra situps varje dag den här veckan, 45-60 st/dag.

Jag tror att magen börjar försvinna, även om det går långsamt. Inspekterade den i spegeln när jag skulle duscha idag, och den är nog lite mindre i omfång. Funderar på att börja mäta, men det är så komplicerat. Man måste ju komma ihåg exakt var man mätte senast, och så ska man väl inte mäta för ofta. Jag riktar nog in mig på mirakelvågen på kommunhälsan istället. Spännande att se hur fettprocenten (och kilona) rört sig på sju veckor. Bara drygt fem veckor kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0