Jag börjar bli gammal!

Jag säljer smink genom Oriflame, och upplever just nu en liten boom på säljfronten. Jag beställer något i varje period, mer eller mindre, och detta föranledde mig att idag uppdatera min personliga Oriflame-hemsida.

Medan jag gjorde detta tillät jag mig själv att tänka tillbaka och fundera på hur länge jag varit inne i karusellen.
Jag kom, tillsammans med min mamma fram till att -95 eller -96 lät som ett troligt startår, vilket alltså innebär att jag hållit på i över tio år.

Det är mer än en tredjedel av mitt liv!

Om det nu inte är så illa att jag börjar bli gammal överlag, så börjar jag i alla fall bli gammal i gamet, som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0