Tack bror!

Jag tog en välbehövlig paus från vardagen i söndags kväll. Mitt i allt tycka-synd-om-mig-självet sa jag till min sambo att "jag åker iväg en stund". Jag sa inte ens vart jag skulle, utan bara åkte. Jag har ju mobilen, så det är ingen nödvändighet att veta var jag är...

Jag åkte till min bror, som underhöll mig med Coupling (en smått fantastisk TV-serie som han köpt på DVD. Klart sevärt!)(Relationskomedi, får man väl kalla det) och berättelser från hans mycket lyckade dejt på lördagen.

Jag i min tur beklagade mig och grät nog ett par gånger, men på det stora hela gick jag därifrån en aning upplyft.

Det är otroligt upplyftande bara att veta att ens vanligen lite olyckliga bror är genuint lycklig. Och så Coupling, förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0