Aaaaaaaaaaa! (Glatt överraskad)

Jag har just upptäckt att min bror, som är inne på sin andra vecka i Japan, har läst och kommenterat min blogg medan han varit borta!
Jag som varit lite smådeppad över att han skickade ett mail om att han kommit fram till min sambo och inte till mig! Nu känns allt mycket bättre, kan jag säga.

Om han läser igen, kan jag rapportera om:
vinterlandskap till följd av ihärdigt snöfall,
stressad far till följd av frånvarande son (som tydligen får en hel del gjort när han jobbar, trots alla låga tankar om sin egen arbetsinsats),
utrensning av farmors gamla prylar, vilket ledde til en "ny" digitalbox med gratisutbudet, till följd av massdöd bland digitalboxar i vårt hushåll i morse,
och...
och...
ja, ytterligare en sak om pappa!
Han har kollat mailen varje dag sedan de fick första mailet från Tokyo. Han är inte lite stolt över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0