Julafton

Idag har jag "övertalat" min sambo om att hålla julfirandet för släkten hemma hos oss i år. Jag vet attmin mor har varit stressad över utsikten att återigen ha det hela hemma hos sig, och eftersom vi har plats och det inte ska bli så många i år, då båda mina syskon firar julafton med sina svärföräldrar, så tycker jag att det är självklart att ställa upp. Min sambo är väldigt noggrann och vill att allt ska bli "rätt", så han hade vissa invändningar, men han är i alla fall med på tåget nu.

Jag nämnde det för min mor, och beställde stöd och rådgivning från hennes håll, och hennes respons var ett STORT leende. Så lättad! Då kändes det bra. Mycket bra.

Nu ska jag bara lyckas planera den här julen lite bättre än de senaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0