Telefonen är död!

Länge leve telefonen!

Min gamla trotjänare (sedan mindre än tre år tillbaka), Sony Ericsson Z520i, gav långsamt upp andan i fredags, efter ett par timmar i koma. Med sig i graven tog han en massa statshemligheter i form av min telefonbok, några bilder och roliga meddelanden som jag sparat.

Tronarvinge saknades, så jag letade land och rike runt (internet) och fann en av samma ätt. På tisdagen anlände han till mitt lilla kungarike, Sony Ericsson T650i. Några av de mest grundläggande egenskaperna som krävs i mitt hov saknades, så jag fick lära honom en och annan ringsignal, och en makeover i form av ett nytt tema satt inte i vägen. Nu är han riktigt presentabel, även om meddelandesignalen ännu inte är nöjaktig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0