Tre och ett halvt och väldigt trött

Jag har just stoppat min dotter i säng, efter en lite för lång vistelse hos mormor och morfar. Jag gjorde detta medan hon skrek och grät och längtade tillbaka till mormor. Hon hade somnat i bilen på väg hem, men så fort hon vaknade tjöt hon efter mormor igen.

Med tanke på att damen i fråga just nu går mig på nerverna konstant, är hon ingen dröm när hon är trött och ledsen. Ingenting duger, och helst ska allt vara tvärtom mot vad jag säger.
Planen för den närmaste framtiden är att lusläsa alla barnpsykologiböcker jag kan komma över i jakt på rätt mental inställning för att överleva med en tre-och-ett-halvt-åring i huset.

Tack och lov att hon är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0