Festplanering

Min faster fyller 60 år i mars, och eftersom jag hade en så utomordentligt eminent 30-årsfest (i alla fall ganska snygg...) har hon bett mig hålla i den. (Egentligen har hon bett att få hålla festen i mitt hus, och jag har sedan erbjudit mig att ordna inbjudan, dukning och dekoration.)
Hur som helst har jag nu begravt mig i planer. Jag gjorde fem-sex olika förslag till teman för festen, och presenterade dem för henne, och hon föll för min personliga favorit (kan det möjligtvis hänga ihop med mitt sätt att presentera dem på...?), så nu har jag skannat webben för att hitta papper, dukar och ljus i rätt mönster och färg. Häromkvällen satt jag och kollade hela listorna över nya varor, designark och övriga papper, i jakt på det rätta.

Det är skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0