Lite larvig...

Jodå, jag fick stor problem med mina steg igår... Jag kom bara knappt över 6000, och målet var ju 8000. Och för att ens komma så högt gick jag ut vid halv tio på kvällen och gick fram och tillbaka på vår lilla gatstump (2-300 meter) några gånger.
Jag kände mig lite larvig, och jag hoppas att ingen såg mig! Men till mitt försvar kan jag berätta att man blir redigt rastlös av att vara hemma, inne med en tjurig tjej en hel dag, och bara röra sig ungefär hälften mot en vanlig dag på jobbet!!!
Jag hade tänkt mig en promenad på kvällen, men med min sambos dåliga humör, tjejens nattning, något telefonsamtal och ett TV-program som jag alltid brukar missa... Det blev inte av förrän sent, och då vill jag inte ge mig ut i mörkret, utan håller mig till den upplysta sträckan här utanför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0