Ymnion!

Idag bokade jag in en träff med min bästa jobbarkompis! Sedan jag började jobba på fritids har vi träffats för sällan, eftersom jag numera i praktiken har hand om barnen när hon blir av med dem (även om det inte handlar om samma barn). När jag efter nyår började jobba i förskoleklass känns det som att vi aldrig träffas längre. Förut kunde jag komma ifrån på raster, och en gång i veckan åt vi tillsammans, men nu kan vi kanske ses om jag kommer tidigt de dagar jag börjar "sent", och går ner till personalrummet på stora skolan istället för att sitta i vår lilla "paviljong" tills jag börjar. Det är inte alltid hon är där när jag kommer heller, så det är lite körigt...

Nu bokade vi in en träff, som sagt. På fredag nästa vecka. Jag slutar tidigt och hon slutar ganska tidigt också. Jag hämtar dottern på dagis och sedan kommer hon till mig. Det känns minst sagt SKITKUL! Ymnion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0