Typisk semester

På semestern ska man ju ta igen allt man inte hinner med annars, och det där med att träffa släkt och vänner är väl en sådan sak.
Min semester hittills har sett ut så här:
Lördag: Trädgårdsresa till Wij Trädgårdar med mina trädgårdsvänner.
Söndag: Min bror och hans tjej var här innan de lämnade stan för Stockholm, där de ska jobba intensivt ett tag framöver.
Måndag: Trädgårdsshopping med min svägerska, och hallonplock och fika hos mina föräldrar innan de åkte på semester.
Tisdag: Min faster kom på besök, och senare kom även min syster med familj.
Idag ska jag träffa min kompis från högskolan. Planen är att fika i min trädgård, men det blåser rätt rejält, så vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0