Hektiska dagar

Jag har ju blivit festplanerare på sistone, och går in för uppgiften med själ och hjärta. Det är hur kul som helst, men ibland blir det lite mycket.

De senaste veckorna har varit slitiga på jobbet, med möten både på dagtid och kvällstid, vikarier och ökat ansvar.
Samtidigt har jag haft en sjukperiod, då jag varit hängig och snuvig, dottern varit febrig och sambon varit sängliggande, med allt vad det innebär.
Till på köpet lyckades jag klämma handen i bagageluckan i tisdags, och vårdar därför ömt en till stora delar blå hand.
Dessutom är det nu endast en dryg vecka kvar till festdagen, och dekorationerna  ska göras färdigt, placeringskorten skrivas, bordsplaceringen bestämmas, drycker hämtas...

Kort sagt känns det lite körigt just nu. Det ska bli skönt när festen är över och jag kan börja leva som vanligt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0