Utbildning?

Hoppsan, vad hände nu?
Har jag verkligen tagit kontakt med studievägledare för att komma tillrätta med min bristande utbildning? Har jag offentligt uttryckt min önskan att inte bara bli färdig, utan även komplettera så att jag blir förskollärare också?
Har jag till och med bokat ett möte med nämnda studievägledare i nästa vecka?

Usch, då blir det ju plötsligt så verkligt! Då kanske jag kommer att läsa på högskolan igen snart!
Och inte nog med det! Jag kanske förväntas kunna det jag jobbar med! Så hemskt! Då kommer man inte att tycka att jag är duktig trots brist på utbildning, då kommer man istället att tycka att jag borde vara bättre på det, eftersom jag har utbildningen!

Men tänk vad det kan göra för min löneutveckling! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0