Vardagslunk igen

Det blev inte så dramatiskt efter bomben förra veckan. Vi har fallit in i en vardagslunk igen, om än en sådan utan tjat och gnat. =)
I och för sig tassar vi omkring på tå och undviker sådant som kan irritera. Jag plockar undan så gott jag kan, och han biter sig säkert i tungan flera gånger om dagen. Nu måste jag börja slappna av och låta mig själv må bra av förändringarna som ändå skett. Här har jag ju fått min vilja fram, och ändå går jag på helspänn och bara väntar på att någon kommentar ska slippa ur honom...

Kanske är det lite antiklimax. Jag har stålsatt mig för att inte tolerera några kommentarer under inledningsfasen, och när det inte kommer några får jag inget utlopp för den energi jag sparat på hög för att orka hantera dem. Vattengympan igår var nog välbehövlig! Lite överskottsenergi som fick pysa ut i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0