Gensvar

Jag har fått respons på min första riktiga individuella studieuppgift på kursen om yrkesetik och professionella samtal som jag går på distans. Det var en uppgift om yrkesetik, och jag presenterade ett dilemma från min vardag. Det var ganska jobbigt att skriva uppgiften, eftersom den var så nära mig själv, och jag fick lov att kritisera mig själv också ett par gånger (även om jag mestadels behöll helgonglorian hyfsat centrerad över huvudet).

Nu har jag alltså fått respons på den, och det var en lättnad. Alla å, ä och ö var utbytta mot någon liten teckenserie, så det var inte alldeles lätt att läsa, men jag hade i alla fall valt ett angeläget ämne, det var ett tydligt dilemma med många inblandade, och mitt resonemang om ärlighet som dygd var trovärdigt. Det stod inget om betyg, men det var inga negativa kommentarer, så jag är inte orolig för att det ska vara underkänt i alla fall. =)

Det gjorde det lite lättare att sätta sig med andra uppgiften som ska vara inlämnad på fredag. Jag tror att jag blev klar, bortsett från några hänvisningar och referenslistan, men det är ju bara onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0