Träning

Idag räknade jag ihop medelvärdet för första halvan av stegräknartävlingen som pågår på mitt jobb under april månad. I mitt arbetslag har vi fem deltagare, och det visade sig att en av oss ligger ohjälpligt sist. Jag.
Jag är den enda som ligger under medel, så man kan helt klart säga att jag drar ner medlet en aning... Om jag dubblar min steg ligger jag fortfarande sist. Det finns en anledning. Jag har varit sjuk, så jag har inte kunnat röra på mig så mycket.

När jag konstaterat mitt nederlag var min första handling att ringa och boka tid för vattengympa i kväll.
Direkt efter passet bokade jag plats på samma pass nästa vecka, och dessförinnan ska jag gå på mitt vanliga pass på söndag, så nu tror jag att jag är på gång. Från och med nu ska jag träna två gånger i veckan, och ta mina lunchpromenader som jag brukar. Så ska jag väl kunna jobba upp vårt medel en aning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0