Ojojoj!

Dagens ultraljud avslöjade den föga oväntade nyheten att det är en stor bäbis.
Den kommer att förlösas med planerat snitt några dagar före utsatt datum, såvida det inte sätter igång av sig självt. I så fall kan det bli ett halvakut snitt när det faller sig.
Jag behöver väl inte säga att jag hoppas på en lugn väntetid. Jag ska definitivt sluta flytta böcker! Trappor får klara sig utan mig och inte tänker jag ge mig ut i skog och mark för att plocka blommor.
Jag tänker sitta i min sköna fåtölj och äta frukt (praliner är ju struket från listan...) tills det är dags.

Och som för att bekräfta mitt nya lugna liv i väntan har jag bokat in mig på ett nytt vattengympapass i morgon... Hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0