Trött på att köra bil

Jag tycker mer och mer att det är jobbigt att köra bil. Det var ett tag sedan jag slutade köra långt, men nu vill jag helst inte köra kort heller. Magen är i vägen och det känns helt enkelt inte bra.

Men hur skulle jag ta mig fram i livet om jag inte körde bil? Enbart promenaden till bussen känns värre än bilkörandet, och allt skulle också ta så mycket längre tid då. Och jag som är trött nu. Hur trött skulle jag inte vara då?
Ett annat alternativ är att låta någon annan köra, men vem? Alla jag känner med körkort jobbar hela dagarna, och hur lätt är det ändå, med alla olika små möten man ska på så här inför förlossningen. Hur ska jag passa in alla tider hos barnmorskan, på sjukhuset, och annat som ska hinnas med, om jag hela tiden behöver skjuts?

Suck! Jag får väl sätta mig i bilen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0