Trött

Jag har jobbat min första dag efter semestern idag. Det visade sig att vi har nästan lika mycket personal som barn den här veckan, så vi jobbar knappast ihjäl oss, trots värmen.
Sedan jag kom hem har jag sovit en stund (om än ihärdigt störd av en eller två flugor som hemsökte mitt sovrum), men jag är fortfarande väldigt trött.

Nu är frågan: Kommer det att vara så här? Kommer jag att vara så här trött varje dag, eller är det bara för att det är första dagen? Jag menar, jag har ju knappt gjort något, så vad är det som sliter så?
Jag hoppas på ovanan, och att jag redan i morgon kommer att vara mycket piggare efter jobbet, för annars blir det elva mycket långa arbetsdagar innan jag äntligen får min föräldraledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0