Annat att tänka på

Just nu upptas mina tankar av något som jag inte vill/tycker att jag kan dela med mig av, vilket leder till att mina inlägg på bloggen blir lite torftiga och fåtaliga.

Något jag i alla fall kan skriva om är de ekonomiska betänkligheter som har drabbat mig efter insikten om vilken omfattning mina studier kommer att uppnå.
Min pyssellängtan drev mig att skriva upp både kom-i-gång-paket filtning och de fantastiska stickringarna när jag formulerade min beställning till Slöjddetaljer för ett par veckor sedan. Idag kunde jag äntligen klicka iväg beställningen, och till följd av de tidigare omtalade betänkligheterna fattades såväl filtning som stickning på listan... Det finns även en koppling till studiernas tidsåtgång, eftersom det naturligtvis kommer att stjäla tid från pysslandet. De flesta andra sysselsättningar jag ägnar mig åt har någon form av företräde när det gäller att fördela den tid jag har till mitt förfogande, så pysslet får stryka på foten. Då är det ju lite synd att slänga ut mina surt förvärvade pengar på något jag inte kommer att ha tid att använda.
Dagens beställning till Oriflame andades likväl besparing. Jag knappade in varor till ett värde av närmare 2000 kronor, men endast kataloger plus en necessär för 69 kronor kommer att hamna hos mig...

Slutligen vill jag belysa min vikande statistik här på bloggen. En enda besökare sedan den 22 januari renderar endast en prick på diagrammet, och jag har för avsikt att experimentera med denna siffra, för att få lite fler besökare. Ni kommer att få mer information när det blir aktuellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0