Student...

I torsdags fick jag äntligen information om upplägget för kursen som börjar på måndag.
Nu kan jag boka in de dagar då jag måste vara på plats i Stockholm, och ändra en måndag (som enligt planen är den dag jag stannar hemma från jobbet för att plugga) till en onsdag, med allt vad det innebär av vikarier och planering.
Jag har också skaffat lånekort på högskolebiblioteket här i stan, vilket jag tror kan vara en bra idé, eftersom jag mig veterligt är den enda från Eskilstuna på just den här kursen. Alltså blir det förhoppningsvis ingen rusning efter just mina böcker precis när jag behöver dem.
Första övningen ska vara klar till den 13 mars, och jag hoppas att jag fixar det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0