Nästa problem

Dagens besök på mödravårdscentralen resulterade i ett nytt problem. Blodvärdet var bättre, men inte bra, men nu hade jag ett alldeles för högt sockervärde. Suck! Det skulle kunna bero på apelsinjuicen och lactulosen som jag dricker på morgnarna, men för att vara på den säkra sidan gör vi en specielkoll i morgon bitti.

07.45 ska jag vara på plats, utan frukost i magen. Snällt nog får jag dricka vatten...
Då gör vi några tester och så får jag dricka någon form av sockerlösning och vänta två timmar. Fortfarande utan frukost i magen. Till slut gör vi nya tester och först därefter, cirka klockan tio på förmiddagen, får jag äta något. Förhoppningsvis får jag också svar på om det är graviditetsdiabetes eller inte.

Jag är ärligt talat riktigt trött på alla dessa fel. Varför kan det inte bara vara bra? Varför kan inte allt bara flyta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0