Sanrt får jag spader!

Min fyraåriga dotter, som jag älskar över allt annat, håller på att driva mig till vansinne. Inget passar. Oavsett hur många gånger man frågar om vad hon vill ha till frukost, så blir det helt fel. Idag skulle det vara smör som syntes på den rostade mackan, och så ville hon inte ha någonting i yoghurten, som hon speciellt bett att få både hallon och blåbär i... Och så ska hon prompt ha mjölk att dricka, oavsett hur många gånger vi talar om att mjölken är slut, och att vi måste åka till affären innan hon kan få mjölk.
Det är gnäll och gnöl nästan oavbrutet, och är det inget annat så gråter hon av en eller annan anledning.

Jag kan intyga att detta inte lyfter humöret på en sliten, gravid kvinna med dåliga blodvärden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0