Fortsatt sjukskriven.

Rösten håller inte för jobb, det är bara att inse. Så jag stannar hemma och gör mitt bästa för att hålla tyst. Inte så svårt i ensamhet, men så fort dottern är hemma sliter jag förstås på rösten igen... Och sambon är inte inne i systemet han heller. Ropar frågor till mig från ett annat rum. Om jag minns så struntar jag i att svara, men ibland går det av bara farten, och så får jag ont...

Lite  uttråkad blir jag av den här tysta tillvaron. Skulle verkligen vilja ringa någon och bara snacka, men det går ju inte... Datorn är min bästa vän, liksom DVR-funktionen på digitalboxen. Nu på förmiddagen har jag sett två avsnitt av Cityakuten. Det ena hann jag visst inte se förra veckan, när jag tillbringade en del tid ute i trädgården, och gårdagens avsnitt kunde jag ju inte titta på innan jag sett det innan. Hoppas att jag har några andra program också!
Trädgårdstidningar är roliga, men  jag är ju lite handikappad av graviditeten. Jag kan i alla fall inte gräva alla gropar jag skulle vilja ha, och då är det inte lika roligt att bli inspirerad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0