Nu börjar det visst om igen...

Jag har nu jobbat en vecka, och rösten är hörbar, om än inte min alldeles egen. Den håller bra om jag inte måste ta i för mycket, och allt borde vara frid och fröjd.

Men vad händer? Jo, min dotter börjar hosta mer och mer på nätterna, vilket sedan utvecklas till feber och hosta även dagtid. Igår hostade hon så att hon spydde, och hur liten blir inte en fyraåring av sådant?
Själv får jag någon form av hosta på kvällarna, som liksom drar ihop hela halsen, så att jag inte kan andas, vilket är väldigt skrämmande. Och så har jag fått snuva igen.

Är det alltså så illa att vi sjuknar om igen? Ska det aldrig ge sig på riktigt?
Sedan helgen vecka 14 har vi inte varit fullt friska allihop samtidigt så mycket som en dag, och nu är det helgen vecka 20. Sex veckor av stora och små sjukdomar som avlöst varandra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0