Mycket att förbereda

Helgen kommer att ägnas åt en hel del förberedelser.
Jag kommer ju att ligga på BB en stor del av nästa vecka, sambon kommer att vara där med mig några dagar i alla fall, och dottern ska bo med mormor och morfar. Många väskor att packa, och saker att inte glömma bort.

Dessutom vill jag ha så mycket som möjligt fixat tills jag kommer hem, så att det inte krävs en massa extra arbete då. Ska till exempel försöka fixa skötbordet idag. Just nu används det som ett upplag för en massa olika saker, och det är ingen höjdare när det kommer en bäbis. Särskilt blomjorden känns helt fel.
Dessutom slängde jag in en beställning på HM idag, så är i alla fall en del av klädshoppingbehovet avklarat, och det utan att jag måste ta mig till någon affär.

Ja, det är en lång lista, minst sagt! Bara att sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0