Var är alla prylar?

Bäbisen är ju vårt andra barn, vilket innebär att vi redan har en massa prylar som behövs. Men var är de?
Sambon var upp på vinden igår och letade igenom varenda låda (säger han) och ändå fattas åtminstone babygymmet, bärselen och de söta små nallarna som ska sitta på vagnen för att bäbisen ska ha något att titta på.

Jag är övertygad om att de finns där, men i mitt tillstånd bör jag undvika att klättra på stegar, och jag vet inte ens om jag skulle komma in på vinden just nu. Dels beroende på storleken, och dels beroende på min bortblåsta vighet. Och även om jag kunde, så har jag en höjdskräck som gör det jobbigt att ens klättra så högt på en stege. (Men höga berg, höga torn och till och med luftballonger går bra.)

Kontentan är att vi inte har hittat grejerna och jag måste få upp sambon igen, trots att han hävdar att han har letat överallt. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0